Smartpost – daugiausiai atsiėmimo punktų turintis paštomatų tinklas Šiaurės Europoje.

Smartpost – daugiausiai atsiėmimo punktų turintis paštomatų tinklas Šiaurės Europoje.

Smartpost – daugiausiai atsiėmimo punktų turintis paštomatų tinklas Šiaurės Europoje.

 

Smartpost paštomų tinklas yra išsidėstęs Baltijos šalyse bei Suomijoje.
Šiuo metu Lietuvoje įrengti 264 Smartpost paštomatai bei atsiėmimo taškai.
Kartu su Latvija, Estija bei Suomija tinklas sudaro daugiau nei 4100 siuntų pristatymo punktų. Vienas punktas yra PC LUIZĖ prekybos centre, tad prieš šventes nusprendėme pasidalinti pagrindiniais siuntos siuntimo etapais, tegul dovanų siuntimas būna malonus procesas!

 

1. Supakuokite siuntą
Supakuokite visus daiktus ir sudėkite į vieną dėžę. Saugiai ją užklijuokite su lipnia juosta.
Užrašykite ant siuntos:
• Gavėjo vardą, pavardę bei telefono numerį.
• Siuntėjo vardą, pavardę bei telefono numerį.
Jei turite galimybę, atsispausdinkite siuntimo etiketę ir priklijuokite ją ant siuntos, tačiau tai nėra būtina.
Už siuntą galėsite atsiskaityti banko pavedimu Smartpost savitarnoje, tad įsitikinkite, kad kortelė netoliese.

 

2. Apsilankykite my.smartpost.lt ir sukurkite siuntos užsakymą
my.smartpost.lt savitarnos svetainėje pasirinkite siuntos pristatymo šalį.
Pasirinkite Smartpost skyrelio dydį pagal siunčiamos siuntos išmatavimus. Atsarga gėdos nedaro, tad prie siuntos išmatavimų pridėkite po 1cm., taip įsitikinant, jog bus galima lengvai įdėti ir išimti siuntą.
Siuntėjo informacija
Užpildykite visus privalomus laukelius pažymėtus *.
Jei siunčiate siuntą įmonės vardu, pažymėkite varnele laukelį „Reikalinga sąskaita-faktūra“.
Gavėjo informacija
Užpildykite visus privalomus laukelius pažymėtus *.
Apmokėjimas
Pasirinkite apmokėjimo būdą ir tęskite užsakymą.
Kai atliksite apmokėjimą, el. pašto adresu išsiųsime tau informaciją su Smartpost terminalo adresu, skyrelio numeriu bei durelių PIN kodu, kurio prireiks norint įdėti siuntą.
Atkreipk dėmesį! 
Durelių PIN kodas galioja iki kitos dienos vidurnakčio, atsižvelgiant į Smartpost vietos darbo laiką.
Įsitikinkite, kad teisingai ir aiškiai užrašėte gavėjo ir siuntėjo vardus, pavardes bei telefono numerius. Tai labai svarbu ir leis greičiau pristatyti siuntą gavėjui.

 

3. Eikite į pasirinktą Smartpost ir įdėkite siuntą į terminalą
Eikite į pasirinktą Smartpost terminalą ir suraskite skyrelį, kurio numerį gavote el. paštu bei savitarnoje.
Prieš pradedant vesti PIN kodą, įsitikinkite, kad tavo skyrelio durelės yra uždarytos.
Įveskite durelių PIN kodą ir jos atsidarys.
Įdėkite siuntą į skyrelį ir uždarykite dureles.
Galite įdėti tik vieną siuntą į vieną skyrelį.
Patikrinkite, ar tikrai gerai uždarėte skyrelį, norint išvengti siuntos dingimo.
Gavėjas bus informuotas SMS žinute, kuomet siunta atkeliaus į reikiamą Smartpost.

Siuntos saugojimo laikas
Siunta Smartpost terminaluose saugoma 7 dienas nuo patalpinimo.
Jei gavėjas siuntos neatsiima per 7 dienas, siunta bus grąžinama į sandėlį. Klientų aptarnavimo specialistai susisieks su siuntos siuntėju ir aptars tolimesnius veiksmus.

 

 

Tikimės ši trumpa instrukcija Jums padės lengviau ir, žinoma, greičiau siųsti siuntas!